Mgr. Věra Ozogánová
- vedoucí správy památkového objektu (kastelán)
- 482 724 301, 607 142 190
Historické interiéry i obřad pod širým nebem - Grabštejn má snoubencům opravdu co nabídnout.
Pro svatební obřad vám nabízíme několik variant:
Jedná se o renesanční společenské sály se zázemím: malý salónek, toaleta, kuchyňka. Pro každý obřad chystáme prostory individuálně dle počtu svatebčanů a představy snoubenců. V malém sále je k dispozici klavír.
Kapacita velkého sálu je 60 sedících osob + cca 30 stojících osob.
Kapacita malého sálu je 40 sedících osob + cca 20 stojících osob.
Krásný historický prostor pro komorní obřad o maximálním počtu 40 svatebčanů. K hudebnímu doprovodu je možné využít barokní varhanní pozitiv.
Nabízíme možnost uspořádat obřad přímo ve vybraných historických interiérech hradu. Kapacita se liší dle vybraných prostor - obecně je tato varianta vhodná pro komornější obřady.
Oplocená zahrada v západním průčelí hradu nabízí možnost obřadu pod širým nebem v kulisách historické památky.
Pro případ nepřízně počasí v den obřadu chystáme i variantu pod střechou (dle počtu svatebčanů ve velkém, nebo malém sále východního křídla).
Sály snoubenci mimo správní obvod matričního úřadu 5.500 Kč
snoubenec/-ka ze správního obvodu matričního úřadu 3.500 Kč
Zahrada, nádvoří snoubenci mimo správní obvod matričního úřadu 5.500 Kč
snoubenec/-ka ze správního obvodu matričního úřadu 3.500 Kč
Kaple snoubenci mimo správní obvod matričního úřadu 15.500 Kč
snoubenec/-ka ze správního obvodu matričního úřadu 13.500 Kč
Prostory expozice snoubenci mimo správní obvod matričního úřadu 8.500 Kč
snoubenec/-ka ze správního obvodu matričního úřadu 6.500 Kč
Uvedené ceny zahrnují samotný pronájem prostor, DPH, poplatek za dozor, úklid, administrativní služby, zajištění reprodukce vámi vybraného hudebního doprovodu, zapůjčení slavobrány a základní výzdoby.
Fotografování v expozici 500,- Kč
Fotografování v expozici (bez svatebního obřadu) 1.000,- Kč
Snoubence oddává pověřený oddávající - svatbu můžou snoubenci uzavřít buď před pověřeným zástupcem města Hrádek nad Nisou, nebo před církví (pokud je k tomu příslušná církev oprávněna). Občany s trvalým pobytem v Chotyni (alespoň jeden ze snoubenců) může oddávat starostka nebo místostarosta obce Chotyně.
KONTAKTY
Zarezervujte si termín a čas na matričním úřadě v Hrádku na Nisou, a pak také u nás na hradě. Po potvrzení termínu si se snoubenci sjednáváme krátkou schůzku pro konzultaci všech detailů.
Matriční úřad v Hrádku nad Nisou přijímá termíny na rok 2025 od 1.1 2025. Kontaktovat ho můžete na čísle: +420 482 411 423.
Termín pro váš obřad pro rok 2025 si na hradě můžete rezervovat již nyní, a to e-mailem: ozoganova.vera@npu.cz, či telefonicky +420 607 142 190.
OBČERSTVENÍ
Hrad Grabštejn neposkytuje cateringové služby. Drobnější občerstvení Vám může po dohodě připravit kolegyně z MEHL caffé.
Standardně k obřadu pro svatebčany připravujeme vodu s citrónem. Na přání připravíme stoly a nádobí pro Vaše občerstvení.
Šárka Bělochová, tel.: 608 829 009
Nevíte si rady? Nevadí, ozvěte se nám, rádi vám poradíme.